MutuaTerrassa

Noves dates de les Jornades Científiques de MútuaTerrassa (JCMT)

La setmana passada us informàvem mitjançant un breus que la Fundació Docència i Recerca de Mútua Terrassa convoca les Jornades Científiques MútuaTerrassa (JCMT) amb l'objectiu de promocionar la recerca i la innovació científica i fer-la accessible a la participació de la societat civil i d'altres actors, públics i privats.

• Us recordem que les noves dates per a la celebració de dites jornades serà durant el mes de maig, pendent de confirmar els dies exactes.
  • El termini de presentació de les sol·licituds finalitzarà el 31 de gener de 2022.

Aquestes jornades s'estructuraran en 3 blocs diferenciats de sessions, totes elles en modalitat elevator pitch (una fórmula que afavoreix la simplicitat i la concisió).

D'una banda, un primer bloc de nous projectes de recerca i d'innovació, on s'exposaran els projectes que, per la seva potencialitat, marcaran algunes de les principals línies de recerca els pròxims anys. D'altra banda, un segon bloc referent als principals projectes finançats en desenvolupament en l'actualitat que són liderats per investigadors/es a l'entitat. I, finalment, un darrer bloc on s'exposaran les principals publicacions dels últims dos anys.

En les tres categories s'atorgaran distincions a les millors presentacions. L'avaluació científica-tècnica dels treballs per rebre d'aquesta distinció es farà segons els criteris definits en cada categoria i serà realitzada per una comissió interna designada i supervisada per la Comissió d'Investigació.

L'organització es reserva la possibilitat que, en la categoria de nous projectes de recerca i innovació, aquesta distinció pugui ser acompanyada d'un premi amb dotació econòmica per recolzar el desenvolupament del projecte, especialment si es tracta d'iniciatives promogudes per grups emergents amb poca capacitat de finançament propi.

Animeu-vos a participar!