MutuaTerrassa Fundació Recerca Fundaciorecerca Com Col Laborar

Inici > Col.laborar > Col·laboracions

La col·laboració amb la recerca és una forma gratificant, tangible i amb repercussions clares dintre de la comunitat de tots aquells que volen participar en l’avenç científic o que volen posar de manifest el seu compromís personal en aquest camp.
Taula de Continguts
  • Com s'hi pot col.laborar
  • Formes de col.laboracions
  • Quins beneficis s'asocien a les donacions
  • Cànon Donacions i Col.laboracions

• Com s'hi pot col.laborar
    Fent aportacions al compte de la Caixa d'Estalvis i Pensions, núm.2100 0087 67 0200979612.
    Aportant directament recursos econòmics, que seran convenientment acreditats com a donació.
    Participant en actes, fòrums i debats. A la Secretaria de la Fundació
    Plaça del Doctor Robert, 5 · Telèfon 93 736 50 50 (extensió 3928) A/e:fundacioperlarecerca@mutuaterrassa.es

Formes de col.laboracions

Es defineixen tres categories de patrocini i/o col.laboració en funció del destí o finalitat de les aportacions fetes per a:

• Un projecte científic concret
    • Equipament específic per a la recerca
    • Aportació genèrica per a la Recerca Biomèdica i Social realitzada en el sí  de la Fundació Mútua de Terrassa (FMT)

Quins beneficis s'asocien a les donacions

La col.laboració amb la recerca és una forma gratificant, tangible i amb

Hi ha, però, també altres guanys que poden variar depenent del tipus de col•laboracions:

Fiscalitat

Les donacions realitzades per persones físiques o societats en favor d'entitats beneficiàries del mecenatge donen dret a una deducció en la quota íntegra de la seva imposició personal:

• Donacions efectuades per persones físiques: deducció de la quota íntegra del 25% de l'import donat (límit 10% de la base liquidable).
    • Donacions efectuades per persones jurídiques: deducció de la quota íntegra (minorada en bonificacions i determinades deduccions) del 35% de l'import donat. Límit 10% de la base imposable.

Cànon Donacions i Col.laboracions