MutuaTerrassa Fundació Recerca Fundaciorecerca Ajuts Xarxes I Cibers

Inici > Ajuts > Xarxes i Cibers

XARXES TEMÀTIQUES D’INVESTIGACIÓ COOPERATIVA (RTICs)

Les RTICs són estructures organitzatives formades per un conjunt variable de centres i grups de recerca en biomedicina, de caràcter multidisciplinari. Estan finançades a través de l’Instituto de Salud Carlos III (ISCIII) i es van crear per integrar els diferents tipus d’investigació com estratègia per reduir el temps des de que es produeix un coneixement científic  fins que aquest es transferit a la pràctica mèdica.

Per veure ajuts cliqueu Calendari d'events

CENTRE D’INVESTIGACIÓ BIOMÈDICA EN XARXA (CIBER)

El CIBER es un organisme d’investigació dotat de personalitat jurídica pròpia que té com a missió la investigació monogràfica sobre una patologia o problema de salut concret. Està integrat per grups d’investigació sense contigüitat física, que pertanyen a diferents administracions, institucions, i comunitats autònomes, del sector públic o privat, i que les seves línees d’investigació estan centrats en un àrea específica comú. El seu objectiu es crear grans Centres de Recerca translacional, de caràcter multidisciplinari i multiinstitucional que integrin la recerca bàsica, clínica i poblacional.  Estan finançades a través de l’Instituto de Salud Carlos III (ISCIII).

Per veure ajuts cliqueu Calendari d'events