MutuaTerrassa Fundació Recerca Fundaciorecerca Ajuts Projectes Feder Projectes V Convocatoria Beca Post Residencia

Inici > Ajuts > Projectes

Projectes   |   Beca FMT   |   XVI convocatòria Beca FMT   |   (V convocatòria Beca Post-Residència)   |   Projectes FEDER   |   Projectes FEDER

Oberta la V convocatòria de Beca Post-Residència de la Fundació Docència i Recerca MútuaTerrassa

La Fundació Docència i Recerca de MútuaTerrassa convoca la beca Post-Residència amb l'objectiu d'incorporar un professional que hagi superat la Formació Sanitària Especialitzada de qualsevol àmbit de formació (MIR, BIR, FIR, EIR) durant l'any 2020 a la Fundació Assistencial MútuaTerrassa per desenvolupar un projecte que li permeti realitzar la seva Tesi Doctoral.

Per a més informació:

Dra. Àngels Jaén